خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 14:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پولادی:

تمام مدارس نوشهر و چالوس فرسوده هستند/وضعیت این مدارس در شان دانش‌آموزان این منطقه نیست

نماینده مردم نوشهر در مجلس دوازدهم، افزود: تمام مدارس این منطقه فرسوده هستند و از زمانی که ما در آنها تحصیل می‌کردیم تاکنون هیچ تغییری در آنها ایجاد نشده است که این در شان دانش‌آموزان این منطقه نیست بنابراین قطعا در جهت بهبود آنها تلاش خواهیم کرد.

کامران پولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تامین معیشت و رفاه عمومی به عنوان مهمترین دغدغه‌ای که در جهت بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود دارد، گفت: بهبود معیشت مردم و رفع فقر مطلق از مهمترین اولویت‌هایی است که با جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زمینه لازم برای اشتغالزایی در این منطقه دنبال می‌کنیم و قطعا خط قرمزمان است. همچنین بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها در شرایطی که جاده‌های این مسیر بیشترین میزان تردد مسافران را در کشور دارد از دیگر موضوعات مهمی است که در جهت تامین رفاه عمومی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت مدارس از دیگر مشکلات مهمی است که قطعا در جهت بهبود آنها تلاش خواهیم کرد چراکه تمام مدارس این منطقه فرسوده هستند و از زمانی که ما در آنها تحصیل می‌کردیم تاکنون هیچ تغییری در آنها ایجاد نشده است که این در شان دانش‌آموزان این منطقه نیست.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مشکلات این منطقه به وضعیت راه دسترسی تهران-شمال برمی‌گردد که متاسفانه بیش از 80 سال قدمت دارد اما هنوز به طور جدی ایمن‌سازی و بهسازی نشده است و در شرایطی که تعداد زیادی از مسافران روزانه از این مسیرها تردد می‌کنند با وقوع یک سیل مسدود می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت از دیگر مشکلات این منطقه است که جهت پیگیری در اولویت برنامه‌هایمان قرار دادیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380686
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار